pondělí 20. března 2017

Pavlovy narozeniny a Pepíčkův svátek

V sob.odpoledne jsme se sešli v Kojetíně u Pavla-měli jsme menší posezení u příležitosti jeho narozek (původně jsem si myslela.že oslavíme i Josefa,ale to následovalo v neděli). Adélka v pátek napekla,já s Luckou jsme v sob.nachystaly ostatní pohoštění..Všichni jsme mu popřáli,většinou dostal sladkosti(říkám,že je mlsný jak koza!),nějaká trička na motorku,ode mě navíc řetízek s přívěskem..(koupila jsem 2 ks,ať máme stejné) .A můžu říct,že jsme se tak nasmáli po oba dva dny,že se můžu smát ještě dnes..Prostě-když se sejdou Hujeři,tak to opravdu stojí za to... A tak má moje láska zase o rok víc..No,nikdo nemládnem..A já mám jen jedno přání-aby tu byl pro mě ještě hooodně dlouho.. A víkend tak utekl...a je tu zase pondělí a pracovní povinnosti-tentokrát jdu i o víkendu.. Tak přeju všem krásný týden!Z.

Žádné komentáře:

Okomentovat