pondělí 3. dubna 2017

Náš první letošní motovýlet

Už jsem se moooc těšila.. V neděli asi ve 14 hod jsme vyrazili-domlouvali jsme se jen tak předběžně..Tentokrát jsem cíl výletu nechala na Pavlovi.Bylo mi jedno,kam pojedem.HLavně,že pojedem a že budem spolu.Tím,že chodím do práce,tak se vídáme většinou jen o víkendech,a ty vždycky strašně moc utečou.Nehledě na to,že obvíkend se vidíme jen v ned.odpoledne. Jeli jsme z Kojetína,přes Zborovice,Bučovice,Slavkov..Svítilo sluníčko,potkávali jsme spoustu motorkářů.A pomalu jsme se blížili k dnešnímu našemu cíli.. vesnice Prace a u ní MOHYLA MÍRU-památník bitvy 3 císařů z prosince 1805.Bylo tu hodně lidí,cyklisté,motorkáři,pěší,zájezd z Polska i spousta těch,co tu dojeli autem. Dali jsme si nanuky,koupili si suvenýry a vstupenky,nafotili nějaké fotky a pak šli na prohlídku.

3 komentáře:

  1. Zdenka a vieš, že som si na vás cez víkend pomyslala, lebo aj u nás bolo krásne a hneď sa mi zdalo, že je čas otvoriť vašu motorkársku sezónu!

    OdpovědětVymazat
  2. Keď na cestách stretávam motorkárov, vždy sa na nich dívam s rešpektom.Ja by som na to asi nenabrala odvahu, ale určite to musí byť opojný pocit.Zdenka, veľa šťastných kilometrov v novej sezóne.M.

    OdpovědětVymazat
  3. děkuju,holky,moc!já už jsem se nemohla dočkat,až vyrazíme.

    OdpovědětVymazat