sobota 22. dubna 2017

přesazuju kytičky..

Mám volný víkend.Plánovala jsem si,co všecko neudělám,ale nějak nestíhám..Nevadí,snad se k cíli někdy dostanu... Jedním z úkolů,které jsem si TUČNĚ napsala na vzkazovník,zněl-přesadit pokojovky..Už jsem letos nějaké přesadila asi před měsícem,zbytek na nové květináčky ještě čekal.. po přesazení jsem je ještě umývala(fotila jsem před umýváním),protože lístečky byly moc zaprášené.Nezdá se to,ale přesazování mi zabralo velkou část dopoledne.. Kytičky miluju,doma mám přes 100 pokojovek..Jak říká moje dcera-maminka je zralá pro mudr.Chocholouška...

3 komentáře:

  1. Zdeni, u mňa by presádzanie bolo hotové raz-dva, mám ich len pár :-)
    Ale tvoja stovka teda musí dať zabrať, to ti verím!
    Pááá

    OdpovědětVymazat
  2. šikovnááá. To mě to teprve čeká.

    OdpovědětVymazat
  3. Ja vo vnútri moc kvietkov nemám, ale vonku na oknách, dvore, terase ich mám neúrekom a keď sa začne sezóna, tak len sadím, presádzam...asi tak ako Ty teraz Zdenka.

    OdpovědětVymazat