pátek 14. dubna 2017

zahrada Stříbrnice

V úterý po práci jsme opět pracovali na zahradě..Ještě nás to bude stát hodně práce a času..ale snad to zvládnem.Natáhli jsme část nového plotu.Původně tu byla brána,tu jsme oddělali.Vypadá to najednou úplně jinak.Konečně mám vyčištěné skalky po zimě.Přesadila jsem si divizny,modřence a orlíčky-rostly na přikoupené zahradě v "džungli".opatrně jsem je vyryla a přesadila.Zasadila jsem si koupené růžičky.Pavel vyklidil dřevěnou šopu,tam bylo teda haraburdí snad za 100 let-odvezli jsme toho vozík do kontejneru.plasty,sklo,staré prohnilé desky,igelitové pytle atd.no prostě-hrůza.Taky dočistil sklep,tam to bylo obdobný-zavařovačky a plechovky od barev,polámané rezavé nářadí..Teď už se bude pracovat jen venku,čeká nás úprava kolem plotu.Mám tu nachystáno na další květinové záhonky. za těch pár dní,co jsme tu nebyli,krásně rozkvetla třešeň.Na sklace už to taky začíná kvést..Je tu božský klid,zpívají tu ptáci,semtam dole pod zahradou po cestě někdo projde se psem nebo projede autem.A musím se pochlubit-máme tu malinké ještěrky.Vloni jsme tu pozorovali pár,tak to jsou asi jejich "miminka".vyhřívaly se na kameni na sluníčku.škoda,že jsem je nestihla vyfotit,schovaly se pod dřeva.

1 komentář:

  1. Zdeni, a stále práca, máš to tam fajn a neboj sa, všetko raz bude! Ale medzi kvietkami to más už krásne!

    OdpovědětVymazat