pondělí 19. června 2017

burza Drahotuše

Byla v sobotu..a opět krásné věcičky pro takové lidi,jak jsem já.Navíc jsem se tam setkala s několika známými a poznala jsem Maryšku,která mě znala jen z blogu(poznala mě,když jsem si kupovala zvonečky).Byla velká zima,ale i tak tu bylo dost prodávajících i kupujících... Samozřejmě,že mám několik zvonečků(a tentokrát jich tu bylo opravdu hodně,bylo z čeho vybírat),taky dřevěná prkýnka na tvoření,panenku,které chybí vlásky(už vím,jak ji opravím)a taky tořivku v květináči a obraz s chaloupkou,ten dostane nový rám.Utratila jsem malinko.. Určitě bychom nakupovali delší dobu,ale tlačil nás čas-jeli jsme na jednu oslavu.Z ní fotky nemám,protože aktéři si nepřáli fotit a já respektuju jejich přání.Ale zážitky z této oslavy mám v paměti i v srdíčku. Zítra Vám tu ukážu pár fotek z nedělního výletu-byl krátký,ale krásný... Ale teď už přeju všem dobrou noc,je skoro půlnoc a já ráno vstávám ve 4.30...Z.

Žádné komentáře:

Okomentovat