sobota 16. prosince 2017

Oseva 15.12.2017

Tak nám zas rok uběhl jako voda a v Osevě-jako každý rok-se konala tzv.ROZLUČKOVÁ-tzn. rozloučení se starým rokem,ne s někým z nás...Abych byla přesná-tuto akci pořádají "kluci" z Navosu a Oseva se vždy "přifaří".Byla jsem pozvaná,i když už tu nedělám.HOOODNĚ jsem se těšila,bývá to akce opravdu skvělá.Měla jsem naplánovanou dovolenou snad 2 měsíce dopředu... Kluci to zvládli na jedničku!Jídlo,pití,zábava...jako vždy.Tady pokaždé vládne taková skvělá nálada,že se člověku ani nechce domů a jen si říká,že se snad příští rok zase sejdem.Letos jsem tu potkala další novou tvář,moji jmenovkyni,která je také sběratelkou ,na rozdíl ode mě ale nesbírá zvonečky,ale ořezávátka..Super obyčejná ženská,žádná nafoukaná inženýrka... Když si na včerejšek vzpomenu,tak se směju ještě dneska.Výroky těch dvou-Zdenka a Jirky/zvaného Boháček/,to prostě nemá nikdy chybu.A když se k nim přidá Mirek/zvaný KOLOMBO/,tak je jasné,že včerejšek nezklamal. Byla opět tombola,poprvé tu bylo tolik cen-95,taky jsem pořádně přispěla a jsem ráda,že se moje balíčky líbily.Vyhrála jsem 2 nože,žrádlo pro slepice,podkovu pro štěstí a skleněného ptáčka,taky zelený keramický hrníček s podšálkem-ten jsem dala Lence,protože její srdíčko po něm toužilo.No,a vyhrála jsem hlavní cenu.Nápis zněl-Pěvecké duo Eva a Vašek.Když jsem to uviděla,tak mě málem kleplo...Ale už mám bobky doma-jsou novou součástí naší rodiny: S Lenkou jsme si daly dárečky.Já jsem pro ni měla voňavý balíček a dostala jsem od ní drátovaného andílka a modrý porcelán Strávili jsme opravdu příjemné odpoledne.Vůbec se mi nechtělo večer odejít.Tady se vždycky cítím dobře a těším se,jak se zase sejdeme.Všem moc děkuju za krásné setkání!

2 komentáře:

  1. No Zdeni, to je krásne, že ani po roku na teba v Osive nezabudli a pozvali ťa medzi seba. Väčšinou je to tak, že zíde z očí, zíde z mysle.
    Tak to bola tá návšteva minule, ale to poteší, keď tak neohlásene príde kolegyňa a ešte k tomu s darčekmi. To mám aj ja moc rada :-)

    OdpovědětVymazat